<3 till mina vänner!

Gårdagen var jättemysig! Började med att åka till Julie för att kolla in hennes nya ride. Sötnosen har tagit moppe-körkort som en liten fjortis, men helt ärligt skulle jag också vilja ha det. Så mycket smidigare och billigare om man ändå bara ska köra runt i Helsingborg. Fast nu har jag iofs min cykel, så den får duga!
Kan verkligen föreställa mig Julie på hennes lilla "mini-mc" på väg till jobbet med pennkjol och högklackat, hahaha! Vilken syn!
Vi tog en mysig promenad för lite skvaller och "catching up". Sedan letade vi igenom 500 tidigingar för inspiration till vem Julie ska klä ut sig till på lördag. Haha, tror vi kom fram till något bra iaf!
Senare på kvällen blev det sushi med Mickimus. Blev lite besviken på Fuji då dom glömde den magiska såsen. Buhu! Men sushi som suhi, ner gick det iaf!
Sophia joinade efter ett tag och efter en repris av Idol åkte vi ut på nya äventyr, haha! Vi roadtrippade till bland annat McDonken och Laröd. Vilken upplevelse! Jag känner mig så berest!

Nej, nu måste jag ta tag i saker. Gymmet och jobbet väntar. Gud, jag kan inte fatta att jag inte har jobbat på över 2 veckor! Första natten börjar idag och sista natten börjar imorgon. Så det blir en väldigt lugn första vecka! Men helgen blir icke lugn vill jag lova! Det är som bäddat för skandaler och intriger, men mest av allt bäddat för en massa FEST!




Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0