Breathe!

Jag vet inte hur jag ska göra för att saker och ting ska blir rätt. Allt jag gör får ju konsekvenser. Ärlighet varar längst, men min ärlighet gör ont. Jag måste få andas, jag måste tänka. Vad är rätt och vad är fel?
Ska man behöva göra fel för att inse vad som är rätt? Kan någon lära mig!??

Jag hoppas innerligt att den 3de oktober ger mig svar på mina frågor! Det kommer bli intressant och spännande. Men tänk så är det inget av det jag någonsin hoppats på? Vad gör jag då? Vem är jag då?


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micki

I feel you älskling!!! Får trösta oss med, som sagt, att allt har en fakking mening! Om 10 år kommer vi titta tillbaka och förstå varför.

I love you sugapie! PUSS!

2009-09-14 @ 20:02:08
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: FRiDA

Vem blir man då..? kliar sig i huvudet och funderar

2009-09-14 @ 23:30:19
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0