Emily - Nu med soffa!

Igår var jag och mamma som sagt i Hyllinge på EM-möbler. Skulle egentligen bara kika på den soffan som jag hade fattat tycke för, hihi. Det slutade dock med att jag beställde den eftersom att det är så satans lång leveranstid. Jag älskar den! Det är verkligen hög "sovfaktor" på den eftersom den är så mjuk. Kommer nog sova mer i den än min säng om jag känner mig själv rätt, haha. Innan vi körde hem var jag tvungen att skvallra lite med Micki ett tag, så jag placerade mamma i dom där massagestolarna så länge, hahahaha! Mamma tyckte dom var så roliga att hon skrattade tills hon grät. Personalen kollade konstigt på oss. Men kul var det! Vi hann även sitta i vår älskade "åskboll" also know as äggstolen. På EM kostar den 50 tusen! Fattar ni 50.000!!! Tur att jag har hittat en budgetvariant för 8000.

Dagen spenderades med Nato. Det blev en lång strandrunda och björnbärsplocking. Och givetvis ska Nato alltid bada! Min fina lilla guldfisk!

På kvällen blev det plåting på Pascha. Haha, det var faktiskt riktigt skoj. Micki och jag är kanske inte några exakta kopior av Victoria och Rihanna, men lite coolt blev det ändå. Bilder kommer så fort Lulle och gänget får tummarna ur, hehe. Idag är det sista anmälningdagen till vår fest. So hurry people. Ni vill inte missa detta! Hihi! Glöm för bövelen inte att ni ska klä ut er!




Ciao!


Kommentarer
Postat av: nikko

haru köpt sånt ägg :D HAHAH fan va fett =)

2009-09-13 @ 10:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0