Giftys!

Måste ju berätta att mamma och pappa har varit världens snällaste och köpt hushållsgrejer till mig. Ni vet sånt som man behöver men inte vill slänga ut massa pengar på. Och det bästa av allt är att de har köpt allt i svart! Kommer matcha köket perfekt!
Fick även en riktigt bra och intressant bok av mamma. Den handlar om stjärntecken och vem som passar ihop med vem. Det står även hur man är som person, och jag måste säga att mycket verkligen stämmer. Men sen är jag ju en sådan där som tror på sånt, haha!

Fick även min efterlängtade Oreo-ring (tack sötis). Den ser så mumsig ut. Blir sugen varje gång jag tittar på den. Men det får räcka med det paketet jag krängde i mig igår, haha!

Nu måste jag hoppa in i duschen för att sedan åka till Malmö. En hel kväll med humor väntar! Middag på Jensen's innan, jadå! Ha en trevlig kväll alles!



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0