No more depp!

Det visade sig att jag var tvungen att ge utbildningen några dagar för att inse hur roligt det faktiskt är. Trevliga människor och framtida kollegor och bra kursledare!
Dagen har bestått utav juridik på förmiddagen och självskydd den resterande tiden. Jag älskar den fysiska biten. När man får slänga ner folk på marken, slåss och sparkas, men framför allt när man får lära sig nya grepp och tekniker. Man behöver faktiskt inte vara stor och stark för att få ner någon större människa på marken och lyda, haha! Dock är jag mer eller mindre blåslagen (haha, en riktig blån*ger) och öm, men det ska ju inte vara skönt att bli nerplockad när man har varit busig.
Imorgon kör vi sista biten av juridiken och sen blir det mer fys, nämligen batong och handklovsutbildning. Can't wait. Även om jag redan gått den utbildningen en gång. Men som sagt, repetition är alltid bra! På kvällen blir det nog en sväng in till Malmö för att kolla läget. Kanske lite roligare än att bara sitta ensam på rummet och tråka!

Här är lite bilder från fredagen då vi firade My's födelsdag hemma hos henne. Sjukt mysig etagelägenhet! Måste även poängtera Dajanas look för kvällen. Ser hon inte ovanligt "VOUGE":ig ut? Hihi!
Hade kunnat prata om den här kvällen hur länge som helst med tanke på allt drama och alla skandaler men jag sparar det till en annan dag. Mohaha! Låt oss säga syskonkärlek gör ont!




Ciao!


Kommentarer
Postat av: dajana

hahah du e gaaaaaaaaalen. hoppas du har det bra där borta trots allt :)

2009-09-02 @ 23:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0