Vad tusan hände med tryckaren?

Jag pratar inte om fjärrkontorllen, utan den tryckaren som man dansar. Varför har den försvunnit? Det var ju många gånger just den dansen man längtade efter när man var på skoldiscot. Det var också den enda gången det var OK för killarna att ha sina händer på tjejernas gumpar (utan att få sig en smäll). När tiden började rinna ut och det inte var många minuter kvar av skoldiscot spelades alla möjliga ballader för att man skulle få dansa just tryckare.

Nej, jag ska inte föra in det till vår fest, men visst är/var det allt bra mysigt med tryckare, åtminstone när man fick dansa med den killen man tyckte var sötast på hela skolan, haha! Which reminds me om Ludvig, min första pojkvän någonsin. Haha, han var allt bra söt. Tänk att jag redan på den tiden trodde att vårt förhållande skulle vara förevigt. Så mycket klokare man är nuförtiden.

Slänger in en modern "tryckarlåt". Jag vet att alla tjejer älskar denna!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0