YEEHAAA!!

Tack som f*n till alla som kom till vår fest i lördags! Ni var helt underbara. Skrattar fortfarande åt hur vissa kom klädda! Och grattis igen till Mikaela Elfsberg (Lady Gaga) och Henke Persson (Jack Sparrow) till förstapriset för bäst utklädda! Ni var sjukt grymma!!! Fast egentligen borde alla fått ett första pris! Älskar att alla verkligen hade gått in för det!
Bilder från festen kommer senast på tisdag! Vill ni ha dom då så är dom inte alls fixade utan bara direkt från kameran, annars väljer Micki och jag ut dom bästa och får dom fixade så har ni dom i slutet av denna veckan! Bara att höra av sig!

Det var en helt galen kväll med galet bra musik blandat med nära och kära. Vill även passa på att tacka hemskt mycket för alla fina presenter. Undrar dock vem som gav en present från Make up store och till vem av oss, haha!? Undrar det samma om ett par jättefina bling bling örhägen?
Ännu en gång: TACK SÅ SJUKT MYCKET FÖR ATT NI VAR MED OCH GJORDE MICKIS OCH MIN KVÄLL TILL DEN BÄSTA PÅ LÄNGE!
STORA KRAMAR TILL PASCHA AND THE CREW




Ciao!


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Vad bra att du hade en rolig kväll! Önskar att jag kunnat komma dock. Kram

2009-09-21 @ 08:19:19
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Micki

Hahahahah! Vart kom den bilden ifrån?

2009-09-21 @ 09:10:15
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Eda

Hej Jag kom på att jag glömde skriva kort på make up store presenten men den var ifrån mig till dig :)

2009-09-21 @ 12:25:45
Postat av: E.M.I.L.Y

ÅÅH Eda din lilla sötegöte! Tack så mycket! =) =) =) =)

2009-09-21 @ 13:47:29
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Eda

ur welcome :D säg till när du har bilderna det känns som jag var med på rätt många haha :P

2009-09-21 @ 17:42:11
Postat av: josephine

haha, jag tyckte Miggis var jätte cool! :D

2009-09-22 @ 10:11:55
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0