Colgate-leendet!

Igår fick jag post från US and A. Det var mina efterlängtade White Strips från Crest. Jag vet två som kommer gå runt med kritvita tänder snart, haha! Jag var tvungen att testa det redan igår. Så innan jag gick och la mig "tejpade" jag på stripsen och sen sov jag. Hur effektivt och bra som helst. Jag märkte inte ens av att det satt något på tänderna. Och visst blev det resultat. Redan på första gången! Däremot så fick jag en liten biverkning. Det ilar som attans i två av mina tänder. Men, vill man va fin så får man ta en panodil. Det går över, och vem vill inte ha vita tänder? Billigt var det också!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: annika

kanske ilar för du ska ha den där max en timme eller vad det.. haha.. inte sova med skiten! men white stripes e skitbra.. jag hade det för MÅNGA år sedan!



blub på dig;) puss

2010-01-12 @ 23:23:51
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: m-ICA-ela

emily! :D var beställer jag?? skriv till mig på fb!

2011-04-17 @ 15:44:19
URL: http://snickapela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0