Dagarna som flöt ihop...

Var tog de senaste dagarna vägen? Dom bara försvann. Poff! Helt plötsligt är det år 2010. Vad hände med år 2009? Och när vi ändå pratar om det, var tog alla de andra åren vägen? Det känns inte som att det var längesen då man stod och gjorde sig redo inför milleniumskiftet. Aah, ljuva år 2000, det firade man på Larödskolan med några dåvarande vänner som jag knappt ens minns namnen på, haha! Jag minns att en kille hade med sig en PET-flaska fylld med en genomskinlig vätska som luktade T-sprit. Ja, mina damer och herrar, jag var alltså 13 år när jag tog min första klunk av hembränt, haha! Det var första och sista gången man gjorde det. Idag är jag bara glad att jag inte blev blind.

Anypoo, jag har åtminstone inte varit rastlös på senaste. Varje dag har varit händelserik på sitt sätt. Jag vet att jag sa att det inte skulle bli någon fest eller intag av alkohol innan Gran Canariaresan, men det blev ändå några undantagskvällar. En kväll var Jennifer, Henke, Böös och jag i Malmö och såg 3D-filmen Avatar på Entré. Efter det festade vi på Harrys i Malmö (där Böös jobbar som bartender). Hellooo gratisdrinkar! Det blev även en utgång i Helsingborg som heter duga då vi stängde Helsing, stängde Harrys och stängde Cardinal. Och som picken över i:et tog vi oss även en vin/trivial pursuit-kväll (en helt vanlig onsdag).
Men nu blir det faktiskt inget mer och därmed basta! Jag har varken råd eller ork till fler sådana kvällar. Det får bli trevliga hemmakvällar och middagar istället.


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0