Halv åtta hos mig!

I torsdags bjöd jag Julie, Martin och Anders på middag. Det var jättetrevligt verkligen. Jag förstår inte varför man inte har sådana sporadiska middagar oftare! Det är ju så lätt att bara slänga ihop något gott att äta, samla lite gamla vänner och snacka minnen och goja!
Anyhow, det blev så lyckat att vi bestämde oss för att ses hos mig igen på tisdag. Denna gången lite mer planerat dock. Jag ska bjuda på hemmalagad kinesisk mat och amerikan cheescake till efterrätt. Efter det ska vi spela sällskapsspel, äta ostbricka och dricka rödvin. Eller ja, alla utom Anders som inte känner sig tillräckligt vuxen för att dricka rödvin, haha!

Det blir paffe!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0