Män kan visst!

Bloggingsson - Del 2

Denna gången var det Martin och Anders tur att stå för bjudningen. Klockan 19.00 blev Julie och jag upplockade av Taxi Gunnar och skjutsade till palatset på Råå. Jag måste verkligen säga att jag är imponerad. Visst trodde jag att de kunde slänga ihop någon god mat och kamma sig lite, men att de skulle ha dukat så fint, lagat en trerättersmeny och även klätt upp sig. De trodde jag aldrig. De måste ha fått hjälp eller något. Var det Uncle Bens eller? Haha!

Till förrätt fick vi en sjukt god skagentoast, till varmrätt fick vi fläskfilé med äggnudlar (eftersom jag hatar potatis) och en blanding av parmesan, vitlök, och persilja på det. Och så var det efterrätten, jag är inte 100 % säker på vad det var, men jag är 110 % säker på att jag gillade det. Tro mig när jag säger att Julie och jag länsade fatet. Det fanns inte ens en smula kvar.

När vi var mätta och belåtna, satte vi oss i "lobbyn" och drack lite kaffe. Tanken var att vi skulle spela sällskapsspel igen, men på något vis blev det sanningen eller konsekvens istället. Alla var kycklingar och vågade inte ta konsekvens, så för att visa att jag var tuffast som vanligt, valde jag det. Jaaa, jag fick äta snö. Och näää, den var inte gul! Martin fick även han ha närkontakt med snön den dagen, i form utav en iskall ansiktstvätt.

Det värsta kom ändå sist då jag utmanade Martin i Sms-roulette. Jag sa en siffra och det namnet i Martins telefonbok som låg på nr 3 fick jag skriva ett sms till. Konstigt nog så blev det Amanda (Julies syster, haha). Så jag skrev ett sms som kunde ha skapat stora rubriker i tidningen, haha! Men det skulle jag aldrig gjort. För när turen föll på mig och nr 37 i min telefonbok visade sig vara en kollega, var det inte lika roligt. Jag får nog ta mig i kragen och ringa för att be om ursäkt. Det Martin skrev var allt utom snällt, haha!
I övrigt var det en mycket trevlig kväll!

Här är några "clicks":




Ciao!


Kommentarer
Postat av: ako

Så fina pojkarna är och gott ser det ut.....

2010-01-24 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0