Jeg vil gerne til Miami nu nu nu!

Så var det bara 5 veckor kvar tills vi åker till Miami! Jag kan inte med ord förklara hur roligt jag tycker att det ska bli. Bara det faktum att vi kommer bo mitt på South Beach är ett stort plus i sig. Jag önskar att man kunde lägga in smileyikoner på bloggen just nu, haha! Då hade det blivit ett antal "blink-smiley" och några "happy-as-hell-smiley" och toppat med en "sunglass-smiley", haha!

Tycker att vi 3 borde ha denna låten som vår "anthemlåt". Och kalla mig inte gammal för den kommer hålla i all evighet!





Ciao!


Kommentarer
Postat av: nikko

ååååh blev helt happy nu hahah längtar sönder mig!! för vi gräver guuuuuuuuuuuuuuuld i USA ;) haha

2011-04-21 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0