Man hittar inte dörren när man målar allt i svart...

Det har verkligen varit underbart väder de senaste dagarna. Och ni bah: "skriv om något som vi inte visste!", haha. Okej! Visste ni att min vän Kamil faktiskt är riktigt grym på att lira gura? I think not! Han är fortfarande lite blyg i början men när han värmt upp lite är det ljuv musik som kommer ut.
Vi bestämde oss i lördags att lägga oss på en gräsplätt på anonym plats, haha. Han tog med sig sin fina voffe Nelly och guran och jag tog med mig vindruvor, haha.

Medans jag låg och solade lät det bland annat så här:



Senare på kvällen hämtade Nikolina upp mig på Skansen och vi åkte ner till Hampan med resten av gänget. Ett glas vin senare var jag dock redan påväg hem igen. Ett beslut jag är mycket glad över. Jag känner mig så mycket gladare och lugnare nu. Är glad över att jag har vänner som förstår mig och inte dömer andra eller mig. Ni vet vilka ni är!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0