Med bil!

Om det är fest i min nya bil?! Eh, ja!

Är så sjukt glad just nu! Var precis med papi och köpte en "ny" bil till mig. Sålde min förra då jag fortfarande var sambo. Kändes onödigt att ha två bilar. Men nu vet jag att jag aldrig mer kommer sälja min i alla fall. Är så otroligt beroende av bilen.
Den är helt perfekt för mig som bara ska ha det till gymmet (de gångerna jag inte cyklar), till praktiken i Mörarp, sommarjobbet på Långeberga och ett fåtal gånger till Malmö. För att vara såpass "gammal" som den är (2000) så är den ädå utrustad med mycket roligt. Har världens bästa ljudsystem (kommer användas flitigt). Den har blåtand så man slipper sitta och hålla i mobilen när man får ett samtal. Den har till och med taklucka så att man kan trycka på en knapp när man känner för lite extra sol och vind i håret, haha! Behöver jag nämna att jag älskar min nya bil?!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: ako

Den är vrål fin tycker jag...

2011-04-23 @ 19:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0