Never ending day...

Söndagen som var är en sådan dag som kommer att gå till historien. Åtminstone min egen. Jag hade kunnat skriva om den här dagen i flera timmar, meeeen jag lämnar lite utrymme för mina läsares egna fantasi. Man skulle kunna skriva en bok om söndagen som aldrig tog slut. Den hade delats upp i 4 kapitel med många underrukbriker.

1. Morgonen då Martin i vanlig ordning kom med frukost till Julie och mig (och köpte ett påskägg, och tog med sig Jimmy - så två påskägg alltså, haha). Samt morgonen då vi busta:de Jimmy när han läser Kissies blogg.

  

2. Golf i Allerum. Förmiddagen då Julie kom på att golf faktiskt är en sport. Emily hittar fyrklöver som någon hade ätit på. Julia tröttnade på allt promenerande och satte sig vid sandbunkern och lekte.

  



3. "Middag" vid Pålsjöslott. Livet är härligt!



4. "Roadtrip" till Kullaberg. Martin visade oss ett och annat på vägen ut. Vi fick se Lars Vilks hus med säpo i husvagnen utanför. Samt en mycket vacker solnedgång högt upp vid fyren i Kullaberg.



Livet har sina goda stunder...
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0