Rise and shine!

Morgonen började med Julia åt sin supernyttiga frukost, 2 cheesburgare (från igår), 2 ägg och kaffe med mycket grädde (på flaska). Det blir stundvis sjukt roliga dialoger mellan henne och mig:

Jag: -Vad gör du?
Julie: -Tar på mig byxor, vadå då?
Jag: -Utan panties?!
Julie: -Eh ja, VADÅ menar du att du typ sover i trosor!?
Jag: -Eh, ja!
Julie: -Nä, det är obekvämt.
Jag: -Du är konstig!
Julie: - Yeeeaaah, I wanna see you MAKE ME wear panties!!

Hahaha! Ja, det hade ju varit en syn. Jag tvingar Julia att ta på sig panties!
Efter frullen drog Julie till sin yogaträning och själv ska man åka och handla en bil med min kära far! En helt vanlig lördag med andra ord, haha!
Vilket härligt väder! Alla blir så glada och positiva när solen skiner. Tänk om man bodde i ett land där solen alltid sken.
Memo to self: Move abroad!


Nä, det blir en promenad i rappet!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: nikko

mums!!!:)

2011-04-10 @ 18:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0