Det är inte ens lönt...

Något som är lite jobbigt med att ha smal midja och smala ben är att jag aldrig eller väldigt sällan lyckas hitta byxor som sitter fint på mig. En vän tipsade om riktigt fina jeans på Cubus (billigt och bra). De var verkligen jättefina så jag plockade på mig ett par svarta i storlek 32 (den minsta storleken) och ett par gråa i storlek 32 för att testa i provrummet. Det blev som vanligt en besvikelse när jag tog på mig de svarta paret. I ren frustration provade jag ändå de gråa för att se om det var färger det var fel på, haha! Who am I kidding?! Ska jag seriöst behöva handla på H&Ms barnavdelning?



Det slutade med att jag hittade ett par jättesköna jeans som passade perfekt på Gina Tricot! Well well Gina, vi kanske ses igen, haha. Jag menar, så billig och så skön, det passar en student som mig perfekt!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0