The new era!

Då börjar snart ett nytt kapitel i mitt liv när jag på fredag flyttar till England, Newcastle. Bestämde mig därför att börja blogga igen, dels för att man för Malmö Högskola ska föra någon form av loggbok under utbytet och dels för att jag vet att några av er här hemma kommer vara sjukt sugna på att ta del av mitt liv i UK, hihi!

Och för att uppdatera er som inte har en aning om vad jag snackar om: Jag ska alltså studera en termin i Newcastle, tack vare ett utbytesprojekt jag blev nominerad till.

Här kommer ni alltså kunna följa mig under min tid som student i Newcastle upon Tyne. Så här vackert är det där:



Den stora frågan är nu: Måste jag börja heja på Newcastle United?



HAPPY NEW ERA!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: C.A

Hej! Först och främst vill jag bara säga lycka till och kommer följa din blogg nu. Jag har själv släkt i Newcastle och jag funderar också på att börja plugga där. Så kämpa på och återigen lycka till.

Mvh

Christoffer Aynsley. Svar på din fråga: Ja, du måste börja hålla på Newcastle United ;) Det kommer bli en upplevelse för dig.

2012-01-04 @ 16:16:28
Postat av: Ceylon

Va kul!

Tack så mycket =)Ska boka en matchbiljett så fort jag kommer dit ;)

Emily

2012-01-04 @ 20:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0