Anar ugglor i mossen

Okej?! Vad är det med folk nuförtiden? Har ni något att säga om mina vänner eller om mig själv, säg det till oss! Eller öppna inte munnen överhuvudtaget! Jag vet att några av er "falsies" där ute läser min blogg, så varsågod och kliv fram och börja prata. Tills dess är det silent treatment som gäller!
Så ofantligt trött på denna staden och kräken som bor här. Gör något med era egna liv istället för att snacka så mycket skit om andras. Har ni verkligen inget bättre för er? 

Så här arg är på er just nu! And don't make me bring out the wrinkle of anger again! Haha!



Detta gör bara att jag längtar ännu mer till helgen! Up up and awaaaaay! Älskar mina spontanresor!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: jojo

du e ju så bäst! haha

2011-05-11 @ 14:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0