Miss Ceylon

I juli ska jag som sagt på bröllop i New Jersey. Och igår när jag var hemma hos min mor fick jag se bröllopsinbjudningen. Jag har nu tydligen officiellt bytt mitt efternamn till Ceylon, haha! Men helt ärligt, det klingar så mycket bättre än: Kollberg.
Kommer bli ett helt fantastiskt bröllop, USA-style. Hoppas bara att Adam (som jag ska bo hos) och jag inte mår allt för dåligt den dagen då vi ska festa i New York kvällen innan, haha! Dagarna därpå åker vi till Atlantic City och kollar nattlivet där! Jag längtar så mycket! Men först ska en resa till Miami avklaras, haha!




 Och denna klänningen tänkte jag ha på bröllopet (med en kavaj över). Funkar?


Kameran ger klänningen inte rättvisa dock. Mycket finare färger i verkligenheten!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Hubbie

FUNKAR most def! <3

2011-05-13 @ 11:02:00
Postat av: Adam

Theres my Date!

2011-05-17 @ 16:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0