Nominerad till årets...

Sämsta bloggerska!

Haha, jag vet! Det där med att uppdatera är tydligen inte min grej. Speciellt inte när dagarna är så fullproppade med saker att göra som de har varit de senaste dagarna och kommer att vara veckan ut! Har lite tid över idag då jag blev tvungen att avboka en träff med en vän för att göra lite skoluppgifter. Skolan går alltid först, därefter kommer träningen och den resterande tiden går till vännerna.

På tal om vänner... Gissa vem som ska med Niko, Isabella och moi till Miami!?!?

Ingen mindre än min sambo: JULIE! Helt sjukt att hon lyckades få plats på samma plan och plats i samma hotellrum! Kommer inte bli en lugn resa vill jag lova. Om vi nu kommer dit dvs. Tycker att den satans vulkanen kan lugna ner sig ett par goa hekton! Inte vara så arg..


Snart där <3
Ciao!


Kommentarer
Postat av: nikkan

assåååeeeee längtish!! :D

2011-05-25 @ 09:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0