Ring ring..

Julie och jag köpte som sagt våra efterlängtade rockringar för ett par dagar sen. Vi har varit jätteduktiga och rockat varje dag. Enligt anvisningarna får man bara rocka 3 min om dagen i början och sedan successivt öka. Trodde inte riktigt på att det skulle vara så farligt, men efter våra första 3 minuter under vår första dag märkte vi att de menade allvar! Oh the pain! Vårt andra pass var något av det mest smärtfulla jag varit med om. Julia har fått blåmärken och jag har ont i nästan hela torson haha. Men envis som jag är rockar jag ändå alltid mer än tre minuter flera gånger om dagen. Har lärt mig att gilla smärtan? Haha!

Det är i alla fall sjukt roligt och vi väntar med spänning på reslutat på våra små kroppar.



Ciao!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej,tänkte bara fråga vart någonstans ni köpte rockringarna? :)

2011-05-03 @ 15:44:43
Postat av: Ceylon

Stadium, 349 :-

2011-05-03 @ 17:14:06
Postat av: ako

Men det är svårt!!!

2011-05-03 @ 19:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0