LCHF

Nu har jag verkligen kickat igång min nya sunda livsstil! Paula & jag har dessutom börjat med LCHF-dieten (low carb high fat). Det är första gången jag testar det och det funkar verkligen hur bra som helst. Man går aldrig hungrig vilket jag kunde göra förr med min andra "hemmagjorda diet", haha. Bättre att äta än att svälta!

Imorse var vi på spinning och sen körde ett bra tag på en maskin som påminner om crosstrainern men denna ger mycket mer effekt! Blir nog ett kvällspass lite senare, funderar på styrketräning eller simning, hm, tough choice!

Smell you later!



Ciao!


Kommentarer
Postat av: jojo

Du är ju så duktig :)

2012-01-19 @ 07:56:23
URL: http://emeliejohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0