Pwomise!

Jag lovar att ta tag i det här med bloggandet. Men det är just nu så mycket som ska fixas och donas med. Hade min första förläsning idag, väldigt intressant (även om jag redan kunde allt, blink smiley, haha). Nu är jag alltså officiellt en student i England. Börjar redan känna mig hemma här.

Imorgon ska jag skriva in mig på ett av Englands största och bästa gym, som jag även bor granne med. Behöver alltså bara gå utanför dörren så ser jag gymmet, gött! Där finns det bland annat väggklättring och massiva bassänger att simma i.

Nu ska jag sätta mig och läsa igenom en b-uppsats som Johanna och jag ska opponera på. Skulle egentligen ha opponering i Malmö på onsdag eller torsdag men jag fick dispens i och med att jag redan är i Newcastle. Är dock övertygad om att Jojjo sköter biffen galant utan mig.


Ciao!


Kommentarer
Postat av: ako

Wow!!! Häftigt med nytt Engelsk studentkort!!!Gymet låter ju väldigt bra med bassäng och klättervägg, måste vara stort place...Ikväll blir det Aktiverum för mig!!

2012-01-10 @ 10:05:38
Postat av: jojo

i will fix the biff, som man säger.

2012-01-10 @ 10:23:30
URL: http://emeliejohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0