The end is near...

Så var det bara två dagar kvar tills jag beger mig mot jolly old England. Det är ganska pirrigt och nervöst just nu, har haft lite svår att sova de senaste dagarna.
Idag har jag använt tiden flitigt för att försöka hinna med att träffa så många vänner som möjligt, to say our goodbyes, haha! Det låter som att jag ligger på min dödsbädd. Men faktum är att det snanare är tvärtom. Jag är på väg mot min "livsbädd". Tror att denna resan kommer bli en sjukt roligt upplevelse och en väldigt bra erfarenhet att ha med i bagaget, både i utbildningsyfte och som ytterligare en punkt att stryka på min lista.
Bott & Studerat i Newcastle: * Check v

Här är några bilder så att även ni här hemma vet var jag har att vänta mig:

Northumbria University <3




Mitt studentboende: Lovaine Flats (ser så inbjudande ut... not)



Och sist OCH minst, mitt lilla krypin för terminen. Får se till att piffa upp det ordentligt så att man känner sig "hemma".


Ciao!

 


Kommentarer
Postat av: Wifey

Wow! We're spooning in that?!

2012-01-04 @ 22:49:02
Postat av: jojo

gulligt rum ;) men jag är lite avundsjuk ändå!

2012-01-05 @ 09:45:33
URL: http://emeliejohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0