Otroligt!

Jag har fått ett erbjudande som jag verkligen inte kan säga nej till. Jag vet inte om ni minns när jag skrev inlägget om att jag skulle till New York för att vara med i en reklamfilm. Här är det inlägget. Jag blev kontaktad av B-reel för ett tag sedan igen där de gav mig en once in a lifetime opportunity!
Trodde aldrig att det skulle bli något med det, men jag har fått ett frilanskontrakt med en agentur i New York! De sa dock att det inte kommer vara någon säker och fast inkomst men att jag kommer kunna leva och bo och ha lite över.
Detta innebär att jag kommer att flytta till New York. Det innebär också att mina utbildningsplaner kommer läggas på is. Min lägenhet (som jag inte ens har flyttat in i) får bli uthyrd i andrahand på obestämd tid.
Jag är sjukt glad, ledsen, excited, chockad och ännu mer glad. Det blir som en helt ny start för mig! Vill även passa på att säga förlåt till mina närmsta vänner för att jag hållt inne med detta. Men jag hoppas att ni är glad för min skull och tycker att jag gör ett klokt val! Puss på er!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Men åååh Emily!! Det är SKITKUL juuuuuu!! Grattis darling!!! :D:D Kommer sakna dig dock.... :( PUSS!

2009-04-01 @ 07:25:09
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: nikko

omg det är väl klart det är NEW YORK HELLOOO!?!?! grattis sis, glad för din skull.. men vad ska jag göra utan dig :( ... ?



MEN NY ändå!! fyfan!!

2009-04-01 @ 08:35:26
Postat av: pegah

Kuuuul :D:D när flyttar du i så fall? Jag kommer och häslar på! Hahah :D

2009-04-01 @ 12:33:40
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/
Postat av: Sara

aahh grattis fyy vad kul emily detta kommer bli en riktig upplevelse for dig!! pussokram

2009-04-01 @ 14:40:20
Postat av: DAJANA

Grattis dude! Superduper gjort, ta de största och bästa chanserna först. Det finns all tid för plugg i världen.. se bara på mina 40-åriga klasskamrater ;)

2009-04-01 @ 17:49:11
Postat av: DAJANA

ät BAJS FATTAR DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!! JAG VISSTE ATT DET VAR NGT SKUMT

2009-04-01 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0