B-reel

Idag fick jag ett roligt samtal. De ringde från ett företag som heter B-reel och undrade om jag kunde komma upp till Stockholm den 5 nov för att plåta några provbilder. De här provbilderna skulle sedan skickas till New York till ett företag som ska göra en reklamfilm om en hårprodukt, kan dock inte säga vilken.
Vi kommer vara ett antal tjejer som provplåtas, och har jag riktigt mycket tur och om de gillar mig i New York så kommer jag få spela in reklamfilmen för hårprodukten! Jag vill inte hoppas för mycket, men bara tanken är ju helt overklig. Yippie! Jag är skitglag verkligen! Speciellt när fick se vilka reklamfilmer som förtaget i Stockholm redan har gjort. Bland annat med Eva Longoria - Magnum Manor.

Checka deras hemsida här: www.b-reel.com


Så vacker människa!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Mmmm du o Eva tillsamman i en magnum reklam....Mmm inte helt fel d...hehehe =)

Jag hoppas jag får följa me till NYC i så fall. hehe

Puss

2008-10-25 @ 08:48:48
Postat av: Micki

ååååh du kommer LÄTT vara den!!!! :D:D fan va kuuul!

2008-10-28 @ 22:12:26
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0