1 vecka kvar!

För att vara mer exakt så är det 1 vecka och en dag kvar tills Igor och jag åker till Kroatien. Men tiden bara rusar iväg ju. Igge är på sitt jobb just nu och jobbar de sista timmarna han har kvar innan han går på sin semester, som börjar imorgon! Yippie!
Själv har dock några dagar kvar innan min semester, men det börjar verkligen närma sig nu och jag har fortfarande massa saker som jag måste fixa innan vi åker.
Redan idag åkte Igors föräldrar ner till Kroatien. De tog även med sig Bojana (Igors och Nikos kusin) i bilen eftersom hennes föräldrar redan är där nere.
Det kommer kännas ganska konstigt nu när Igors föräldrar inte är hemma, men vi träffar ju dem som sagt om en vecka igen när vi kommer ner.
Vad som kommer kännas ännu mer konstigt är att Nikolina inte ska med till Kroatien. Kommer ju kännas som att något saknas hela tiden. Hon har ju åkt dit flera år i rad nu så jag kan tänka mig att det känns skumt för henne också.
Vi kommer sakna dig söte-göte!

Niko & Bojana

 




Har ju helt glömt bort att berätta att jag var på årets första hemmamatch (för mig) på Olympia. HIF mötte GAIS. Det var faktiskt trevligt speciellt eftersom att det var en sådan fin kväll. Igor, hans föräldrar och jag gick dit tillsammans. I halvlek blev det till och med en korv med bröd, hehe.
HIF's hejarklack brukar ju alltid gapa och skrika och köra sina heja-ramsor, men denna gången började matchen faktiskt annorlunda. I 5 hela minuter var det helt tyst inne på Olympia för att hedra två HIF-fans som nyligen dött. En av dem var Kenny som jag skrev om tidigare. Det var fint av GAIS att även de höll tyst i 5 minuter och visade respekt.
Efter de precisa 5 minuterna blev det en helt annan stämmning. GAIS hade inget att komma med och kvällen slutade med att HIF vann!

Lite pics:





Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta nu vad du gjort ögonbrynen eller ?

2008-07-10 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0