Då var det gjort!

För drygt en timme sedan låg jag och led under nålen. Gud, jag har aldrig varit med om någon liknande smärta. Jag trodde jag skulle tuppa av ett tag där. Alla som har en tatuering kan föreställa sig den smärtan fast tio gånger värre.
Men, ni vet vad de säger: "Vill man vara fin så får man lida pin". Det gjorde jag verkligen men nu är jag också så otroligt nöjd och glad. Aldrig mer behöver jag oroa mig och aldrig mer tid som spills i onödan.

Så här ser jag ut nu, någon som vågar gissa på vad jag har gjort? Och nej, ni som redan vet får inte gissa!


Kommentarer
Postat av: Husbie

Sluta gnäll på att d gjorde ont, hehe D blev skitbra ju! =)

Fin du e baby!

PUSSAR!!!!

2008-07-09 @ 19:09:28
Postat av: nikko

faan vad niiiiiiiiice ;D skitbra ju!

2008-07-09 @ 19:34:30
Postat av: Dajana

skit snyggt, ser helt naturligt ut ju ;)

faktiskt så tog bara en chicken medan niko tog två chees :p haha



snaaart åker vi ;D

2008-07-09 @ 20:32:53
URL: http://dajanaaa.blogg.se/
Postat av: =)

ögonbrynen????

2008-07-09 @ 20:55:44
Postat av: Anonym

har inte se vad som har hänt.. du får berätta det!

2008-07-11 @ 10:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0