Det går bra nu!

Jisses, allt känns verkligen bra nu, och då är det ändå riktigt kasst väder utanför fönstret. Kommer säkert få äta upp att jag sa så, för oftast när man gör det så händer det värsta! Men jag tar mina chanser.
Det känns som att det mesta ordnar upp sig nu.
Det jag skrev om i ett tidigare inlägg blir av!!!! Vi hade bokat att åka till en stad i Kroatien som Igors och hans familj har varit i 10 år innan. Men så har vi fått höra hur bra det är i en annan stad. Och vi alla tänkte att det skulle vara roligt att komma till ett ställe ingen av oss har sett. Det ska vara riktigt fint har jag hört. Makarska heter det. Fina stränder, bra nattliv och bra folk. Dajana och hennes familj ska också dit, så vi lär ju ses "and do some damage" så att säga, hehe.
Gud vad jag längtar nu. Ska bli så kul att få åka på semster med någon man älskar så mycket!
Makarska here we come!



Igårkväll när jag kom hem från jobbet lagade baby och jag tacos hemma i Laröd. Mina föräldrar är ju på semester någonstans i något slott, haha?! Jaja, de rike de kan. Anyway, sedan kollade vi massa vänneravsnitt (som vi alltid gör) och åt massa godis och popcorn som Igge hade inhandlat. Myspys. Somnade dock mitt i allt, haha. Och imorse när vi vaknade gick vi en långpromenad med vovvarna. Hyffsat tidigt på morgonen och jag gick i linne. Det var verkligen sjukt varmt. Älskar att gå vid stranden när det är så varmt. Får lite utomlandskänsla av det. Synd att vädret inte höll i sig bara.

Idag (nyss) bokade jag något som jag har velat göra så länge. Ok, lite dyrt men jag sparar i alla fall mycket tid av mitt liv när detta är klart. På onsdag händer det, hoppas att det inte gör mega-ont bara. Och nej, det är inget "plastic-fantastic"-ingrepp, bara något jag har velat fixa så länge. Visar resultatet sen kanske.

Ikväll ska jag ut med Micaela och tjejerna till premiären av Club Monday. Ska bli så kul. Känns dock som att jag måste ha lockigt hår ikväll i och med att det regnar som det gör. Blir lite "pre-party" hos Micki först sedan ner till Tempel och röja! Hoppas Club Monday är lika bra som Tisdagsklubben. Mer om det imorgon.

Ciao



Kommentarer
Postat av: Dajana

allltså babe vill inte vara taskig men du kommer inte ha lika skojj som du hade med mig och biffen (H) haha nej jag skojjar :D festa lite för mig också :D



LÄTT att vi kommer ha skit kul i MAKARSKA :D:D längtaaar

2008-07-07 @ 18:26:19
URL: http://dajanaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

som sagt, jag va där förra året och du gör helt rätt i att åka dit.. jag var i Tusepi men vi gick till Makarska också.. mkt fint är de..!! njut av det fina vattnet :)

2008-07-07 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0