Hur gör man!?

Utan att låta överdriven så kan jag säga att jag inte har varit ute och svängt på "de lurviga" på flera månader!
Idag ska jag och Nikolina ut och partaja lite. Vi ska tydligen först till Steak House och sen till "mitt" Le Cardinal. Men frågan/frågorna är:
Kommer jag känna mig gammal på Steak house, kommer jag ihåg hur man dansar och kommer jag verkligen i min klänning som jag köpte för ett bra tag sen nu???
Hahahaha, Niko får väl säga till sina vänner att hon är ute med "Tant-Emily". Usch, vad det lät hemskt.
Nåväl, jag känner mig åtminstone duktig för att jag har tagit tag i träning igen och även plus-poäng till mig för att jag släpade med mig en riktigt negativ Niko till gymmet idag. Inte så negativ längre va? Kändes riktigt skönt efter träningspasset idag. Hur kommer det sig att man alltid är så nöjd med sig själv när man har svettats lite?

Anyway, det ska i alla fall bli riktigt roligt att gå ut med Niko idag. Får väl se hur "det går till" nu för tiden. Haha, nej nu överdriver jag.
Förresten, jag fick höra att det var någon som tyckte att Niko liknar ingen mindre än Kat De Luna. Och helt ärligt så kan jag se vissa likheter. Coolt, jag ska ut och festa med "run-the-show-NIKO".
Kolla själva och se vad ni tycker:



Och här är en grymt bra låt med henne och Busta Rhymes som vi hoppas dyker upp ikväll, annars ber jag Niko sjunga:


Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

hahahahahha jag dööör :P

"KAT DE NIKO" ;D javisst hahah

2008-07-01 @ 18:48:16
Postat av: my

äntligen har någon annan även upptäckt de! haha

2008-07-01 @ 19:53:19
URL: http://mittnamnemy.blogg.se/
Postat av: Husbie

Jaha, så här i efterhand...hur var d? Hade ni kul??

Kom du ihåg hur man dasade? hehehehe



Förresten...kom på att vi hade vår anniversary igår! Jag glömde säga d igår till dig där hemma.(Klantigt) =( Aja, bättre sent än aldrig. =)

Grattis till oss! hehe



Puss puss!

2008-07-02 @ 06:07:14
Postat av: Elin

fina bilder =)

2008-07-03 @ 13:06:54
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0