Kanske det sista på 3 veckor?

Har inte varit allt för aktiv här nu igen. Anledningen är väl att jag har haft mycket att göra.
Igår åkte Igge och jag hem till mig i Laröd för att äta riktigt god mat. Grillat, mums. Efter maten stack vi och spelade lite basket. Måste faktiskt säga att jag är hyffsat grym, ibland, när jag har flyt i alla fall haha. Igor är ju för sjuttsingen bra på alla sporter verkar det som.
På tal om sportig, alla ni som känner till Laröd någorlunda vet säkert att där finns en otroligt lång och brant trappa ner till Larödbaden. Hur som helst, just DEN trappan springer Igor upp för tillsammans med Nato. Springer upp för!! På ca 15 sekunder. Och människan är inte ens anfådd när han kommer upp!? He has got to be supernatural! Gud, jag har ju nästan problem att ta mig uppför den och då går jag bara långsamt, hehe.

Anyway, nu har jag äntligen fixat det sista inför resan till Kroatien. Baby och jag var på Väla idag och fyndade, åtminstone jag. Kom hem med massa påsar med nödvändiga saker och allt under tusenlappen.

*En strandkjol
*Rakhyvel
*En fin väska (eller "strössel-väskan" som Igor kallar den)
*Smink
*En Reeboktröja (guld och vit, som matchar mina Reebok skor)
*Ett par flip-flops
*Jättefina underkläder
*Och sist men inte minst, medicin från Apoteket.

Kan knappt fatta att vi åker nu på fredag. Ska bli så kul! Jag är så lycklig. Inte bara för resan men för att jag har världens bästa pojkvän! Ingen får mig att skratta så mycket och må så bra som du gör! Jag vet att detta kommer bli den bästa resan någonsin eftersom jag får spendera den med dig. Vi är så perfekta ihop. Jepp, jag tror till och med att vi måste vara de nya Bonnie and Clyde, haha.



Partners in crime, ha ha


Ja vem vet, detta blir kanske det sista inlägget på tre veckor i alla fall. Kommer definitivt inte sätta mig vid någon dator i Kroatien. Nix, då kommer jag vara för upptagen med att dricka goda drinkar, glassa på stranden och pussa på min älskling haha. Men jag lovar att blogga någon mer gång om det hinner hända något utav intresse. Det gör det säkerligen!

Tills dess: "Asta la proximas imana" - På återseende. Typ det enda som satte sig på huvudet från spanska lektionerna, hehe. Och konstigt nog kom jag nu även att tänka på det här ordet som jag lärde mig av min klasskompis Lisa när jag gick på Internationella skolan i HBG: Supercalifragilisticexpialidocious. Ett ord som som för första gången introducerades i filmen Mary Poppins. Betyder typ Superhärligfraggelistighäxlikhalledosen. Haha, bara en liten parentes.


Ciao

Kommentarer
Postat av: husbie

haha, aja...15 sek??? Snarare 30 sek. hehe =)



Ja, d ska bli riiiiktigt nice att åka iväg. Ska nog bli en hel del drinkar o massa annat gott där nere.



Supercali....what what?? hehe =) In da butt!



Pussar



2008-07-14 @ 21:09:35
Postat av: Dajana

ja. jag tror faktiskt det är bud på det ;)

faan, det regnar i hela kroatien :( hoppas det

slutar tills vi kommer :D

2008-07-14 @ 21:14:56
URL: http://dajanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0