Lördag

I onsdags blev jag kontaktad av en fotograf som heter Kim, han jobbar för Studio-E där jag har livit plåtad förut. Han undrade om jag hade lust att göra ett litet jobb för Helsingborgs Stad för en slant, en väldigt bra slant enligt mig. Självklart ville jag det. Fick även ta med mig en tjejkompis (som var snygg haha) och vem passar då inte bättre än snyggot Micaela, hehe!
Det skulle bli bilder som visade turister som tänkt besöka vår vackra stad vad vi har att erbjuda.
En bild där vi ligger och "glassar" på den ny-uppbyggda standen precis utanför Dunkers Kulturhus, på Sundstorget (alltså inte Tropical beach). Och en "här-kan-man-shoppa-bild" vid affären Vila. Vi fick låna kläder och shopping-bags av Vila. Helt ok kläder måste jag säga. Kanke ingen favorit-butik dock.
Det var faktiskt riktigt kul. Var dock sjukt varmt att stå där med massa skärmar och hela kittet, plus att det blev ännu varmare när man fick massa publik som undrade vad som pågick, haha.

Efter plåtningen var klar frågade fotografen oss om vi kunde ställa upp på ett mini-jobb till. Klart! Men det skriver jag om vid ett senare tillfälle. Men jag kan säga att mina och Mickis fingrar är kändisar nu för att krydda lite, hehe.

Har inga färdiga bilder än. Men de kommer nog nästa vecka någon gång.
Här är dock lite "fjant" bilder från Mickis mobil:






Kommentarer
Postat av: Micki

Du är så HET! GGRRRAOW!

2008-07-05 @ 16:02:32
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Em

Kan du själv vara! =P

2008-07-05 @ 16:31:52
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Dajana

snygging ;)

2008-07-05 @ 17:52:05
Postat av: ako

Vilka snygga brudar...

2008-07-05 @ 18:13:29
Postat av: Husbie

Fin du e i din nya baddräkt! Me Like! hehe =) pozza

2008-07-05 @ 21:27:58
Postat av: pegah

Hej vad fina ni blev :) hoppas på fler bilder sen hihi kram /pegah

2008-07-05 @ 21:35:04
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/
Postat av: Em

Awe va ni är snälla! =)

2008-07-06 @ 08:47:45
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Gruppledaren

Jaha, då har man förlorat 2 kollegor till modevärlden=) Kände inte till stranden på Hamntorget.. säker på att ni inte menar Sundstorget? Inte meningen att vara besser.., men rätt ska väl vara rätt=)

2008-07-06 @ 18:27:33
Postat av: Em

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt GL. Naturligtvis ska det vara Sundstorget, ska rätta det omedelbums!

Ska du inte be Jens och Mogens att läsa min blogg, haha?

2008-07-06 @ 19:22:17
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0