Otippat!

Satt och pratade med en av Nikolinas vänner här på jobbet, och helt plötsligt kom det fram att han sysslade med musik. Det visade sig att han var riktigt grym på att sjunga, pch då menar jag riktigt grym. Så grym att det verkligen är värt att göra lite reklam för honom här i bloggen.
Han ville visa mig en ljudfil på datan där han sjöng, men så fungerade det inte. Vad tror ni männskan gör då?
Han bara: "Ok jag ska visa dig live istället". Och så började han sjunga Ne-Yo - So sick.
Alltså människor med talang, ger mig rysningar. Det kvittar vad det är, sång, dans eller fotboll. Jag tycker det är så coolt när man är bra på något.

Ska berätta en sak för er nu som jag inte tror att många av er vet. För 3-4 år sedan la ja av med musiken. Då hade jag spelat i 13 år. Inget mindre än fiol. Otippat eller? Känner nu att det var kanske ett stort misstag att lägga av.
Men jag var fortfarande ung och dum när jag slutade spela. "Nä, men fiol är så mesigt".
Det är inte mesigt någonstans. Jag var för sjuttsingen skitgrym. Spelade på många konserter, bland annat på konserthuset.
Såja, nu fick jag det ur mig.

Tillbaka till Abbe.
Till slut hittade jag en ljudfil med honom:

http://soundclick.com/share?songid=4826007 :Play hi.fi - Lyssna och njut!
Här kan ni ser mer av honom:
www.myspace.com/abdulln



Neyo - So Sick

Ciao

Kommentarer
Postat av: nikko

han e riktigt bra!! ;D

2008-07-06 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0