Sista dagen @ work!

Idag jobbar jag för sista gången innan semestern. Känns nästan som att jag vill fira det på något sätt. Men jag håller mig tills vi kommer ner till Kroatien. Vi kommer säkert ha tillräckligt med anledningar att festa till det där, haha. 

I morse vaknade vi tidigt (tidigt i Igges och Emilys värld iaf) och åkte ut till Familia i Hyllinge. Skulle fixa mina naglar och Igor skulle göra ett sista desperat försök att hitta ett par shorts som han kan ha på semestern. Han har iofs redan tillräckligt med shorts, tycker jag. Men innerst inne tror jag att han är en lika stor shoppoholic som jag.
Hur som helst, jag fick mina naglar gjorda men Igor hittade inga shorts. Oväntat, han har alltid otur med kläder. Är det inte storleken så är det färgen och är det inte färgen så är det fickorna eller något annat. Jag (eller Igor) hittade dock ett par jättefina Nike mjukisbyxor som jag ska ha på bussresan, den långa bussresan måste jag tillägga. Träffade även Fia på Familia som var mitt uppe i att färga håret hos frisören. Kan inte sluta tänka på dig, hoppas allt blir bra.

Senare när vi kom hem gick Igor in på Stayhard.se och hittade ett par shorts som han direkt köpte. Yey! Efter det Åkte Igge jag och hämtade inget mindre än en sprillans ny toalettstol, haha. Såg jätteroligt ut när Igor kom bärandes på den. Anledningen till detta är att hela Igors badrum kommer bli renoverat under tiden vi är i Kroatien. Så det ska bli kul att se resultatet sen.

Det var allt för idag!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: fia

va söt du e emily.. tack för tanken.

man lär sig av allt å blir en starkare människa man får se de så. även om de är tufft. ha nu en jätte mysig resa. sola å bada med pina colada.. nanana kram

2008-07-15 @ 21:54:37
URL: http://fialovegobbi.blogg.se/
Postat av: pegah

Ha så skoj på resan! festa, sola och bada lite för mig oxå ;)

2008-07-16 @ 14:55:07
URL: http://givalovegetlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0