Då var det klappat och klart!

Nu har jag gjort det! Efter mycket letande och samtal till USA och till och med någon gammal tant som lät trött (ringde fel).
Jag har beställt det jag pratade om i ett tidigare inlägg. Det visade sig att det jag letade efter fanns rakt framför ögonen på mig, var? Asos.com såklart! Mitt älskade Asos. Jag visar så fort jag får hem paketet. Jag är så glad nu! Jag hade verkligen tur också, det fanns bara ett ex kvar i min storlek.
Har dock lovat mammsen att detta var det sista jag shoppade på länge eftersom det inte blev helt billigt denna gången. Men jag bryr mig inte! Det behöver inte ens passa mig när det kommer fram, det är bara så fint att titta på, haha!

En liten hint:
Denna söta människan har samma sak som jag
 
"Monica-bang", haha! Så roligt när hon slår i lille Bens huvud i v.ä.n.n.e.r. Han bara "Monica bang!" På tal om inget alls.

Nu måste jag gå och lugna ner mig lite.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0