Drama Queen!

Imorgon bär det alltså av. Marina och jag ska åka till Köpenhamn (inte Ystad eftersom det blev ändringar) för att medverka som statister i en av de nya Wallanderfilmerna som framförallt kommer visas på BBC prime då filmerna är på engelska. Det kommer spelas in på en riktigt häftig nattklubb i centrala Köpenhamn.
Vi har fått så otroligt mycket info, och något som de pekade extra mycket på var att vi absolut inte får lov att berätta något om inspelningen. Inga foton, inga autografer. No nothing! Så synd. Men det ska bli riktigt roligt.
Tur att man hade lite drama när jag gick på Internationella skolan i Helsingborg med Mr. Champion tror jag till och med han heter. Inte för att jag var särskilt duktig men mer så man vet vad det handlar om.
Måsta plugga in alla termer: Stand by, Camera roll, Take place, Action och allt det där. Men det löser sig nog. Hoppas jag inte gör bort mig bara, haha.
Skall som sagt ha min gula klänning från Lipsy på mig. Som om ni någon gång tänkte se filmen "One step behind" så kan ni leta efter den om ni vill se en bit av mig, hehe.
Nu slutar jag för dagen. Min man har tydligen en surprise för mig där hemma så jag vill verkligen hem!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: husbie

Hoppas du får en bra dag o lycka till me inspelningen! Pussar!

2008-06-16 @ 05:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0