It's been a while!

Ja då var det ett tag sen man skrev här igen då! Fick en tillsägning av en kollega igår som sa att jag bloggade för dåligt, haha. Men jag har verkligen inte haft tid, har jobbat som en galning och den resterande av tiden har gått åt till min kära Igor!
Imorgon är det midsommarafton och Igge och jag ska hem till mina föräldrar och äta lite middag sen ska vi till Kroatiska föreningen och kolla kroatien-matchen. Hoppas dom vinner nu. Får börja hålla på dem istället. Sverige sög ju duktigt mycket igår! Skämdes nästan lite.
Någon som vet om alla uteställen har öppet på midsommarafton? Går man ut och festar på fredagen eller lördagen? Låter som att jag har noll koll och aldrig är ute. Det är faktiskt helt rätt, jag har noll koll eftersom jag sällan är ute nu för tiden. Det har man också fått skäll för, hehe.

Till något helt annat nu. Marina och jag var som sagt på inspelningen till de nya engelska Wallanderfilmerna i måndags, och jag måste bara säga (och skryta om) att det var lätt den häftigaste upplevelsen jag någonsin varit med om!!!!!!
Jag vill berätta så mycket, men jag FÅR INTE eftersom allt som hände den dagen på inspelningen är CONFIDENTIAL!
Tog dock lite bilder på resan dit och resan tillbaka.





















THAT'S THAT!

Nu ska jag äta lite mat och efter det ska jag bränna en ny CD-skiva som man kan ha i bilen. Både Igor och jag är så sjukt trötta på all den gamla musiken!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Fan va vackar du e på bilderna baby! Me like...! =) Pussar

2008-06-19 @ 11:51:43
Postat av: ako

Synd att Ni inte fick fota på inspelningen...

2008-06-19 @ 12:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0