Naturligt!

Jag har lovat både mamma och Igor att jag ska sluta shoppa, så mycket som jag gör nu iaf. Så jag får alltså inte shoppa mer på ett tag. Hoppas jag kan hålla det jag har lovat bara.
Beställde en del saker för någon vecka sedan och idag kom ALLT på en och samma gång.

En låda:


Med underbara skor i som såg jättesmå ut men passade perfekt:


Denna klänningen som även den satt perfekt på:


Plus lite saker från Halens som jag har väntat på i flera månader. Det passade dessutom inte. Aldrig mer Halens!

Kan däremot tipsa om en riktigt god smoothie från Chiquita. Finns i minst tre olika smaker. Sjukt goda.

Ja, jag råkade smutta på en av dom innan jag hann dokumentera, hehe. Just nu dricker jag Mango-passionsfrukt. Bäst so far! Testa vetja!

En sak till, vad är det för ge-mig-huvudvärk-väder vi har fått? Det ska ju vara sommar och sol. Midsommarafton imorgon. Jag borde beställt en Hästens säng. Man får ju tydligen pengarna tillbaka om det regnar på midsommar, hehe. Det skulle väl kanske kunna vara det enda som är  positivt med regn i Sverige!!! Och kanske även den sjukt fina regnbågen som tittade fram häromdagen. Det var riktigt längesen man såg en så klar och fin regnbåge. Det var nog till och med två av samma sort. Fick det till och med på bild. Men som sagt, min mobil är inte den bästa och ger inte den stackars regnbågen någon vidare rättvisa:
 
och när vi ändå håller på med temat "natur", kolla vad som har blommat i vår trädgård. Min favoritbuske:
 
Jasmine, luktar som godis varje gång man går förbi, hehe. Nä gud vad det här inlägget blev klent och kvinnligt med blommor och skor, haha. Vad hände med Emily med alla vapen? 





Däär är hon, hehe!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: husbie

MMMM, no more shopping for you baby! hehe Puss

2008-06-19 @ 19:41:42
Postat av: ako

Inte bara vapen..träningen!!!

2008-06-19 @ 23:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0