New phone, iPhone, Sidekick?

Känner att det är dags att skaffa sig en ny mobil, men jag har blivit så kräsen den senaste tiden. Förut kunde jag ha vilket skräp som helst. Tror att jag hade en och samma mobil i 4 år. En riktigt gammal och omodern sådan. Har verkligen ingen mobil som går att skryta om nu heller, men den är dock 100 gånger finare än någon jag haft förut.


Den har jag nu. Det slog mig just hur ful den är. Skaparna och de som gjorde designen på denna kan inte vara nöjda.

Jag har hittat två mobiler som jag verkligen har fastnat för. Den ena är den här:



Apples iPhone. Älskar att den är så annorlunda och samtidig så stilren.
Men den andra jag egentligen vill ha mest av allt är den här:



Tycker att den är så sjukt cool. T-mobiles Sidekick. Är väl mest känd för att många ungdomar i USA samt Kina använder den. Igor tycker inte om den alls. Men det är ju trots allt jag som ska ha den. Finns den ens att köpa i Sverige?

Någon som har något annat bra tips på en snygg, bra, unik mobil?

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Husbie

buuuuu, skippa sidekick. Va fan låter d som!? En wannabee till nån bättre telefon lr!? hehe Kör på iPhone i så fall. hihi Pussa

2008-06-23 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0