Ny dag och nya tag!

Hade sjukt svårt att somna i natt. Somnade vid 03.30. Önskade att jag hade någon att prata med. Men normala människor sover vid den tiden. Istället visslade jag en gång så kom Nato och höll mig sällskap. Haha, han är så rolig. Klockan är nästan fyra på natten och han kommer rusande för han tror att vi ska leka.
Idag vaknade jag 09.00, av Natos busande. Och hur mycket jag än vill somna om så går det inte.

Pratade med en gammal "Laröd-hoodie-brother" ett tag igår. Han har nyss skaffat sig Mc-kort, så fett! Grattis som fan! Alltid lika kul att snacka gamla minnen och framför allt snacka om vårt gemensamma hat, haha! Ska ut och glida på mc'n någon dag nästa vecka om det blir fint väder igen. Vad hände med sommaren? Fick hem min bikini från La redoute igår (jättefin), men frågan är om jag kommer få använda den något i Sverige detta året?

Idag ska jag till Familia med en kompis. Ska kolla lite smått och gott. Man är ju så sällan på Familia, de har ju BELLBOX där damn it! Ska även boka tid till att fixa mina naglar. Ska göra det någon dag innan jag åker till Kroatien. Vill jättegärna fixa mina tår också. Nikolina hade ju fransk manikyr på tårna på sin student. Dösnyggt. Men gör de naglarna på tårna på Familia tro?


Nu är det lunch!

Ciao

2 sekunder senare efter jag hade uppdaterat bloggen kommer pappa in med posten. Där va minsann en Halens-påse! Med mina små shorts som jag beställde för ett tag sen! Jättesöta!


Bye for real!

Kommentarer
Postat av: Micki

jag är tydligen inte normal för jag var vaken då hehe...bara o ringa,jag lyssnar gärna. Puss

2008-06-12 @ 22:04:20
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0