Oh lord!

Vackra skapelser!
En dag är ni mina, om jag så ska behöva åka all the way to the US. Ska ringa dom imorgon. Mina engelska är nog lika rostig som pappas bil dock men jag MÅSTE HA DOM!!!
Mamma och jag ska till NY i höst och även hälsa på hennes bästis Dorothy i New Jersey. Kanske ser om jag hittar dem då. Men jag vill ha dom nu!
Tyvärr får ni inte se vad jag menar. Lovar att visa så fort jag får hem dem.

Idag visar de minsann Sverige-Grekland matchen på jobbet. Och jag "måste" vara där och se till så allt är lugnt och städat, haha. Gud va jobbigt, jag som absolut inte ville se matchen, haha. Ibland gillar jag mitt jobb lite extra mycket!

Träffade Nikolina idag också. Hon har ju fått jobb här. Kul, en till av alla Helsingborgare som man känner. Eller ja, hon är ju faktiskt familj, min lilla svägerska. Men det känns som att halva HBG jobbar på mitt jobb. Vilket både är bra och dåligt.
Man har ju altid någon att prata med på jobbet, men man kommer inte ifrån att man måste hälsa på 300 pers varje gång man är civil.
Har varit ledig ett tag från jobbet, men jag måste säga att det kändes väldigt bra att komma tillbaka. Alla är så trevliga här och frågar var jag har hållt hus och säger att det är inte lika roligt att komma till jobbet om jag inte är här, haha.
Ska jobba hela helgen också och för första gången ser jag fram emot det. Ska bli skönt att göra något annat liksom.

Igor fick ett halsband av mig igår. Ett silverkors. Jag tyckte det var jättefint. Tror han gillade det iaf. Visar bild någon dag om han använder det.

Anyway, nu ska jag gå och vara social.

Ciao

HEJA SVERIGE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0