Scene it!!

Hade verkligen inga förhoppningar/förväntingar om det spelet. Men gud så roligt det visade sig att vara! Igor, Nikolina och jag satt uppe till kl 02.00 och spelade, haha. Måste bara säga att vi alla trodde att Igor skulle vinna eftersom han är så grym på filmer, men vem vann? JAG!! Haha. Man måste spela smart också!
Lite synd om Niko dock som skulle upp kl 05.00 igen för att gå till jobbet, men är man med i leken så får man leken tåla. Eller något!

Dagens jobbpass kommer gå riktigt snabbt känner jag på mig. Skönt! Sen är det bara en dag kvar och efter är jag ledig fre-lör-sön! Gott, gott, gott!
Baby får minsann skynda sig hem idag efter jobbet så vi kan spela igen. Vem vet jag kanske åker hem till honom innan och lär mig alla frågorna utantill. Fuskaren! Nej, det skulle jag aldrig göra. Men det blir nog en runda "scene it" ikväll/inatt också. Niko får inte vara med och leka. Du ska S.O.V.A! Mohahaha!



Nu är det käk på G!

Ciao


Kommentarer
Postat av: nikko

vem vet, kankse joinar igen :P hahah, är inte trött ALLS :(

2008-06-25 @ 20:54:08
Postat av: Husbie

Men vem vann igår då!? Mooohahaha! =)

2008-06-26 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0