Tack Lipsy!

Tack lipsy.co.uk för att ni gjorde min dag lite bättre!
Älskar när man får en lapp i brevlådan där det står att man har ett paket att hämta. Ännu bättre när man inte själv vet vad det är eftersom man har glömt, haha.
Denna klänningen var det iaf, all the way from the UK. Den är ännu gulare i verkligheten.
(Nato ska alltid fösöka vara med på bild, haha)

  Jättefin i ryggen!

Har även varit på väla idag och köpt en ny berlock till mitt Tomas Sabo armband som jag fick av min baby.
Köpte en nyckel med "bling". Nu har jag ett E (för Emily), ett rosa bling-hjärta, ett I (för Igor), ett hjärta där det står Mon Amour och nyckeln.


Igor och jag firar ju 9 månader idag, så jag köpte en liten surprise till honom också. Ni får kanske veta vad det är sen, hihi! Grattis till oss hjärtat!


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Husbie!

Naaoooww!! Du behövde inte köpa nåt till mig baby!

Klänningen var jättefin förresten. Min favvofärg, GUL! yeee...hehe =) Cs snart...puss puss

2008-06-09 @ 22:17:54
Postat av: EM

Nej jag vet att jag inte behövde köpa något, det behövde inte du heller! Ja gul, men man kan inte ha den på midsommar.

2008-06-10 @ 20:44:35
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0