Tandis och Waela

Imorse var jag tvungen att gå upp jättetidigt, enligt mig för att gå till personerna som tjänar alldeles för mycket pengar för att rota i någons mun. 08.30 hade jag ställt klockan på, då sover man ju som bäst.
Jag ville verkligen inte gå upp. Det var så varmt och mysigt under täcket, haha. Och där låg Igge och sov i lugn och ro. Var tvungen att hoppa på honom lite så att han skulle vakna till, haha. Jag är så elak. Får inte jag sova så ska ingen annan sova heller! Jag la mig till och med rakt på honom, och gjorde mig så tung som möjligt. Vaknade han tror ni? Nope!

Väl hos tandläkaren var det snabba ryck. Många patienter är lika med mycket cash. Så jag förstår varför allt måste gå så snabbt. De började me att ta lite bilder på mina tänder. Och det där har jag alltid undrat över. Den proceduren måste vara ganska farlig. Även fast de säger att de inte är det. Det är väl strålning av något slag. Jag menar om de nu inte är farligt, varför måste tandsköterskan alltid lämna rummet för att plåta mina tänder? Någon tandläkare som vill svara på min fråga?
Anyway, jag hade noll hål men dock en liten bit tand som jag har slagit av som måste fixas till. Men det gör jag vid ett senare tillfälle. Undra hur dyrt det blir? Har hört att det ska bli ännu dyrare nu efter den 1 juli, usch!

Efter tandläkarbesöket åkte Igge och jag till Väla för att kolla lite vad som var på rea. Får ju som sagt inte lov att shoppa kläder på ett tag nu. Så det var ganska svårt att gå runt där. Men vi sa faktiskt inget om andra saker, endast kläder var det!
Så jag passade på att köpa lite smink och världens bästa balsam, enligt mig. Finns på The Body Shop:


Det är så grymt bra. Lånade lite av Nikolina en gång, och nu är jag helt fast. Så för alla som känner att de har hår som känns som sandpapper, köp detta! Glöm alla inpackningar och trams. Detta gör under! Haha, vadå smygreklam!

Igor kom minsann inte tomhänt hem denna gången, kors i taket. Han köpte ett par jättesnygga Quicksilver badshorts. Sjukt dyra men gud så snygga! Får väl ha ett extra öga på honom när vi ligger på badstranen i Kroatien, hehe.
Efter det gick vi in på EB-games för att hitta något nytt roligt spel till Igor Xbox 360 Halo som han fick av mig i julklapp. Men vi hittade inget direkt lockande. Så såg vi detta:


Scene it, heter det. Ett spel för flera med massa frågor om filmer. Varje spelare får sin egen kontroll. Typ som "Buzz" om ni har hört talas om det. Det köpte vi iaf. Känner på mig att Igor kommer vara mästare på detta i och med att han förmodligen sett alla filmer i världen. Ska bli kul att testa! Får väl bjuda in Stefan och Marina på en runda. Men baby och jag kommer "kick ass". Vi vinner lätt! Haha!

På fredag ska Igge och jag till Köpenhamn och gå på Ströget lite. Han vill ha nya skor och var hittar han inte coolare och bättre skor (plus att inte hela HBG har dem) än på Footlocker!
Hoppas att mitt förbud om att handla kläder inte gäller på fredag bara, haha.
Det var inte så längesen jag var där med Marina. Inspelningen till Wallander var ju bara några dagar sen känns det som. Och det var ju en tvärgatan till Ströget. Måste visa Igge nattklubben "där det hände", haha.

Nä nu måste jag gå en runda!
Vi hörs!


Ströget - København

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Aja...klart som fan att jag vaknade. Det blev till o med en puss o sen fick jag somna om. hehe



Scene it ikväll?? Eeeee JA! Ska bli kuligt! =)



Mmmm, får se om jag e snäll på fredag o låter dig shoppa något. Ska inte lova nått. hehe =)



Hörs snart Boo!! Puss puss

2008-06-25 @ 14:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0