Torsdagen den 12 juni

Hittade på ganska mycket den dagen. Träffade bland annat Stoffe. Tog en riktig heldag och "catchade up" lite. Var längesen vi sågs. Vi kom fram till att vi nu har känt varandra i över 6 år. Det var riktigt bra att prata med Stoffe speciellt nu när min farmor precis har gått bort.
Stoffes pappa dog för några år sedan, så om det är någon som vet vad sorg och saknad är så är det han. Jag hatar ju som sagt att tänka på döden men han fick mig faktiskt på bättre tankar. Man måste ju leva i nuet!
Anyway vi var bland annat på Familia (där jag köpte min kära basketboll), Väla, spelade basket och satt på Gröningen. Tiden bara rusade förbi.
Orkar inte skriva mer detaljerat så jag lägger in bilder istället som vanligt, haha.


Kom hem vid 21-tiden. Efter det hängde jag med min "Laröd-brother-hoodie" Jimmy also known as Jay på en sväng på hans MC. Det var sjukt kul. Lånade pappas ryggskena som var 15 storlekar för stor. Better safe than sorry!
Åkte en sväng till Råå och hälsade på Martin. Han hatar allt som har med bloggar att göra trots den stora datanörden han själv är, haha. Funderar på att göra ett helt inlägg om Martin med massa fina/fula bilder på honom, haha. Fick även reda på att hans mamma läser min blogg, alltid kul att få reda på vilka som läser.

Ikväll är baby i Malmö för att fira hans kusin Sanjas födelsedag. Jag måste tyvärr stanna hemma eftersom jag ska jobba tidigt imorgon igen. Men det blir nog ändå en liten sväng till Johannes som nyss har flyttat till Maria staden. Han ska ha en liten tillställning. Så jag åker nog dit en stund med Micki från jobbet. Om jag inte är för trött dvs.

Nu är det kaffe-tajm!




Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Mmmmm,den glassen ser jätte god,men farligt på mc-turen...Nu har jag bokat en kryssning men sk vet inte om det än!!!!

2008-06-14 @ 10:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0