Tråkigaste midsommar helgen, so far!

Jepp, denna helgen var verkligen tråkig. Jag har till och med haft roligare på midsommar när jag har suttit på jobbet!
Vädret har varit sjukt dåligt och det har inte blivit något festande alls! Jag börjar få lite abstinens nu, har inte varit ute på hur många veckor som helst nu. Önskar att man var yngre igen. Då var man ju ute varje helg om inte mer!
Nästa gång jag har tråkigt ska jag hänga med Nikolina ut och låtsas att jag är 18 igen. Det suger verkligen att bli äldre. Det finns inget positivt med det.

Och som att denna helgen inte kunde bli värre så har bekant till mig dött! Jag vill inte gå runt och säga att han var min kompis för det var han inte. (Vet att många som får reda på att en bekant eller någon de har träffat ca 2 gånger plötsligt blir den avlidnes bästa kompis.) Kenny var inte min bästa kompis, men det räcker att man har träffat honom några gånger och festat med honom några gånger. Det gör ändå ont!!
Han dog natten till lördagen när var han ute och körde MC, UTAN HJÄLM! Varför gör man så? Jag vet att många av mina kompisar som kände honom ordentligt mår jättedåligt nu. Kunde du inte bara satt på dig en hjälm fan!?
Jag hoppas att alla som kör Mc tar lärdom av detta nu! Jag vill inte att någon av er som jag känner bättre ska försvinna!



Tankarna går till dig idag Kenny
 R.I.P


Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikolina

hahaha klart, nästa gång följ med mig för faaan! ;D

2008-06-22 @ 13:32:27
URL: http://nikolinaaa.blogg.se/
Postat av: Micki

oj nej men var det han! han har man i alla fall sett ett par gånger någonstans...usch. tråkigt:(

2008-06-22 @ 17:04:00
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: ako

Ja du "life sucks" ibland så är det bara!! Kram,kram...

2008-06-22 @ 17:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0