Trött som en gnu!

Jag har nog aldrig varit så seg på morgonen förut. Det var verkligen sjukt svårt att ta sig upp för att gå till jobbet.
Var på Johannes "inflyttningsfest/inte inflyttningsfest" igårkväll. Efter mitt 13-timmarspass på jobbet åkte jag snabbt hem och bytte om och sen direkt iväg igen. Det blev min första "en-timmes-fest". Micki och jag kom prick 22.00 och gick prick 23.00, haha. Den timmen vi var där var dock sjukt trevlig. Träffade massa folk som jag inte har träffat på en evighet! Jag drack två glas rosé och kände mig en aning berusad av det lilla! Kan vara för att jag inte har druckit ordentligt på ca 6 veckor också. Eller så blev jag helt enkelt berusad på det otroligt roliga sällskapet, haha. Vi får göra om det snart Micki!
Lite pics från "festen" nu då (jag tog nog ca 10 bilder/min - Frågan är om jag gjorde något annat än att fota?) Ingen ville i alla fall vara med på bild (speciellt inte DP "mannen med muggen"), och nu får de sitt straff:




Det var faktiskt ganska skönt att komma hem sen. Micki och jag är trots allt duktiga flickor som går hem tidigt för att jobba tidigt dagen efter, haha. Somnade nog kvickare än kvickt.

 (trööött)

Nu är det BARA 11 timmar kvar av mitt 13-timmarspass. Det går nog snabbt, eller inte.
Ska bli jättekul att träffa min Igor sen, han har ju varit borta från mig sen i fredagskväll. Eller ja, jag har iaf inte träffat honom sen dess. Just nu är han i Malmö och sover tror jag. Han var ute och festade där igår. Får kanske pyssla om honom ikväll om han inte har druckit varannan vatten dvs. Men pyssla om gör jag mer än gärna!
Kan inte fatta att vi åker till Kroatien om en månad! Min baby och jag ensamma (nästan) i tre veckor vid ett underbart blått hav!


♥ Jag älskar dig min lille kroat! ♥

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är underbart i kroatien.. va där förra året :)

2008-06-15 @ 16:04:28
Postat av: Em

Jasså va trevligt, and who might you be?

2008-06-15 @ 16:39:00
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Micki

jaa fasen Emily! Trevligt var det och det ska göras om! :D tack för igår hjärtat! Puss

2008-06-15 @ 20:40:18
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: husbie

mmmm, d där ser ju fint ut. Fast d visste jag ju redan. hehehe Pussa

2008-06-16 @ 05:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0