Mamma och pappa i mitt hjärta!


Jag har verkligen haft tid att tänka på saker och ting idag. Och jag har nu förstått att man inte ska ta saker eller människor förgivet. En dag kanske de inte finns där mer. Jag har även tänkt på vad som är viktigast i mitt liv. Min familj såklart! Jag hade aldrig någonsin klarat mig utan mamma och pappa! De ställer alltid upp och finns alltid där för mig. Även fast jag inte nämner så ofta hur mycket jag älskar er så gör jag verkligen det! Hade det inte varit för er hade jag knappast haft ett så bra liv som jag har idag. Jag är så tacksam!

Idag dog min farmor Daga. Jag har jättesvårt att förstå mig på döden. Det är något jag ofta tänker på och fruktar. Det är så overkligt. Att veta att man någon dag ska dö är för mig väldigt skrämmande. Det borde det inte vara. Det är ett skede i ditt liv, precis som födseln. 
 Farmor var nästan 100 år och hade haft ett jättebra och friskt liv. Och hade inga smärtor eller sådant utan hon bara somnade in. Men ändå!?? Hon ska ju vara kvar och vara pappas mamma! Jag förstår inte!! Varför måste folk försvinna! Var tar man vägen!?
Hoppas hon är på ett fint ställe nu...

Sov gott farmor...

Kommentarer
Postat av: ako

Fint sagt...

2008-06-01 @ 23:03:38
Postat av: Nikolina

Åh, jag beklagar gumman :( <3

2008-06-01 @ 23:42:24
URL: http://nikolinaaa.blogg.se/
Postat av: Igor

Hej

Jag beklagar verkligen sorgen. Aldrig roligt att förlora någon medlem i sin släkt. =( Jag kan inte säga att jag vet hur d känns, men jag kan bara tänka mig.=( Jag förstår att du sörjer o går igenom en tung tid, både du och dina föräldrar. =( Men jag hoppas du hör av dig när du har möjlighet. Jag vill som sagt vara där för dig. Snälla, ge mig en chans. Puss

2008-06-02 @ 06:03:04
Postat av: Dajana

Jag beklagar vännen. :(

2008-06-02 @ 17:09:03
Postat av: Micki

jag beklagar också...

2008-06-03 @ 13:09:28
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0