Varm i örat!

Jag har nog pratat i telefon i över 3 timmmar nu, varav 1h och 36min var med Micaela, haha. Känns som att någon har lekt "majbrasa" på mitt öra. Dagen har i alla fall gått snabbt.
Det blir minsann fest idag hos Johannes, kvittar hur trött jag är. Micki och jag har bestämt oss för att i alla fall visas oss där någon timme eller två, hehe.
Snart börjar fotbollen! Jag hoppas verkligen att de får igång projektorn på jobbet så de visar matchen. Måste ju vakta folket och se till så att det är lugnt, haha. Får väl snegla lite på fotbollsmatchen som man absolut inte vill se (ironi).

Okej! Nu kan jag faktiskt inte hålla mig mer. Det underbart vackra jag beställde häromdagen som bland annat denna människa har:


Är nämligen...
 
Nine West skor!!!!!!!!! (Kändisarna har egentligen på sig en dyrare variant som heter Balenciaga, men de är snarlika.)

Dessa urläckra och otroligt populära skor kommer snart till en brevlåda nära mig!! Jag älskar mina nya skor!
Köpte dem i ljusbrunt för jag tror det kommer klinga bra med mina bruna fötter, hehe.


Vad tycker ni!? Sjukt heta eller hur? Här är någon som har bloggat om dom:
http://www.shopdiary.com/2008/01/28/splurge-vs-steal-gladiator-wedge-sandals-balenciaga-vs-nine-west/

Passade även på att beställa hem denna söta klänningen från Asos:


NO MORE SHOPPING YOUNG LADY!

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Micki

Neeej fyyy dig det var ju den klänningen jag planerade att inhandla nästa LÖNING!!!!!!!!Arrrrggghh...hahaha bajs också på dig Emily!

2008-06-14 @ 17:52:04
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Em

MOHAHAHAHA!!! I beat you 2 it!!!!!!

2008-06-14 @ 18:54:57
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0